Powered By Blogger

söndag 28 februari 2010

Karin Omstylad Modellsalongen



Jag färgade henne i en blond ton i hela håret för att främhäva hennes naturliga blonda nyans. Sen färgades underhåret runt om i mörk ton. Jag tycker hon passade superbra i den frisyren. Att bevara det långa håret men ändå göra en sneklippt lugg och flikar längs med sidohåret...

På fotot i nacken ser ni att det är mycket uppklippt och färgen är dags att pigga upp i hårbotten. Nu ska jag sätta in fotot på hur Karin blev efter jag klippt och färgat det.
Det här är Karin. Den frisyr hon har här på fotot är det många tjejer som klipper sej i. De gör slinor med uppklppt hår. Jag tycker den frisyren kan vara fin men det finns andra tekniker av färgningar som jag tycker är bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar