Powered By Blogger

fredag 26 mars 2010

Petra gör jobb åt tidningen - Äntligen helg.











Sara kom till modellsalongen för att bli omstylad.


När Sara kom till modellsalongen var hon blond. Jag gjorde en kopparbrun färgning med lite mörka effekter i nacken. Jag tycker en röd färg framhäver en coolare look. Hennes Makeup går i en metalicgrön ögonskugga från Face. Jag förstärkte formen på ögonbrynen med en brun färg. Applicerade massor av mascara för att få långa fransar. Munnen målade jag som en pussmun i geishastil. På den andra makeupen målade jag kreativt en egen stil med svart färg som går från ögonbrynen till pannan. Munnen fick läppglans med massor av glitter.


Min nisch är att jobba med helheten för bästa resultat. Jag tycker det är ett superkul att göra omstylingar. Det ger massor av energi att styla och skapa. Modet som är nu älskar jag för att butikerna har verkligen ett stort urval om man vill mixa olika stilar, det kommer så mycket härliga strumpbyxor i leopardmönster, svarta med stora röda blommor och massor av andra spännande mönster- Snyggt att ha t.ex. till en skön svart halvlång klänning. Det är härligt att alla åldrar också kan ta till sej så mycket av trender nu plus att man kan ha sin egen unika stil. Att vara frisör är att hitta en stil som passar. Mitt koncept är att hjälpa och inspirera. Produkter är viktigt för att kunna lätt fixa sin frisyr. Min salong erbjuder massor av olika styling. Mysiga härligt doftande av jordgubbar och frukter m.m. Att få håret snyggt och bli ompysslad som en spa upplevelse är det som gäller i Modellsalongen i Axvall.

1 kommentar:

  1. Tack än en gång för den fina omstylingen. Några bilder i nån tidning har jag inte sett än. Har du?
    Kommer över någon dag och köper fler bilder av dig.
    Kram

    SvaraRadera