Powered By Blogger

torsdag 11 oktober 2012

Hösten är härlig...

Det är underbart att jobba på hösten med alla kreativa frisyrer som man kan välja och vraka mellan. Tända levande ljus som luktar gott. Häromdagen var jag och min praktikant på Coop med min vän Malin. Hon rekommenderade ett ljus som ändrar färg. Det köpte vi genast. Hela familjen älskade ljuset så det får bli många sådana att njuta av i höst. Här står jag och pysslar om finaste Annelie. Fick fria händer till att skapa något lovely. 
Önskar er alla läsare en mysig dag.
Kram Petra 


Ljuset luktar verkligen fantastiskt gott. Stenarna köpte jag för länge sedan när vi skulle hälsa på min syster i Grebbestad. Min dotter Nomi sa att jag skulle gå och titta på något i affären brevid. Så överaskade hon mig med stenen Älskade mamma. Blev så glad och stolt över min lilla Nomisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar