Powered By Blogger

tisdag 27 april 2010

Igår sminkades det för fullt här på salongen!!!


Igår sminkades det för fullt här på salongen....

Här använde jag mig utav brun (brownie ref.820101) & grön (golden green ref. 820100) ögonskugga & mosaic skimmer..
Läppglans Shiny nude 014

Hon blev även stylad & klippt av Petra!
Mitt favorit skimmer är detta ifrån Peggy Sage..
Perfekt för det sista när man sätter ögonskugga eller på kindbenen, nyckelbenen osv....
Vi säljer det här på Salongen & ni borde testa detta! För detta är verkligen min favorit!!
Här har jag sotat ögonen, med svart ögonskugga (café noir ref. 820107)
svart kol penna ifrån Peggy Sage.
även mitt favorit skimmer :)

Petra gjorde även en permanent på denna skönhet!

Jag erkänner hur nöjd jag är med mina vackra kunder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar