Powered By Blogger

tisdag 27 april 2010

Sanjas Måndags Make up, en sotning med glitter!

I love my Make up,
Do you??


Ofta här på Modellsalongen har vi lärt våra kunder att sota ögonen.
Det är en speciell teknik jag skall filmblogga om i veckan.


egentligen är det hur lätt som helst,
men det är inte lätt att veta något man inte kan,
därför finns vi, så vi kan lära er!


Jag har använt mig utav våran svarta lösa ögonskugga som grund till min riktigt  sotiga sotning.
Även en kol penna för att få till den lilla extra effekten & sedan bara suddat. Som ni redan vet använder jag mig bara utav Peggy Sage smink, som även finns att köpa här.. För att få till det "lilla extra" på denna Make up har Petra lagt ett lager med exklusivt glitter på mina ögonlock. Snyggt va??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar