Powered By Blogger

måndag 11 mars 2013

Ha en personlig stil!

Många tror att bara för att man utbildar sig till Stylist så följer de flesta trender.
Visst det kan vara kul att göra det men jag själv tycker att en personlig stil är det viktigaste och roligare, för vem vill gå runt och se ut som någon annan?

Ni som verkligen älskar mode och kollar kändis tidningar och verkligen tycker att det är kul att klä sig så och känna sig snygg, går i endast märkeskläder osv självklart är det lika roligt men jag tycker inte att det ska vara så viktigt, själv tycker jag det är roligare om man köper något i märke lite då och då för då känns det mer speciellt.

Det här är en design från Prada




















Då tycker jag att den här designen från H&Ms design är finare (det är min egen smak) sen är det så underbart att alla har olika smak!























/Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar