Powered By Blogger

torsdag 7 mars 2013

Modellsalongen

Idag har vi handlat lite, Petra har fixat och trixat med kunderna alla blir super snygga!
Det är så kul att se på Petra vilken passion hon har för det hon gör, om jag hade hälften av det vet jag att jag skulle kunna bli duktig, det är passion för det man gör som är viktigt, det gör att det blir kul att arbeta.
Även Petras energi är så underbart, ni som inte varit här och skulle komma hit skulle märka direkt när ni kom in genom dörren att ni blir pigga och glada, positivitet är så viktigt!

Hon klipper,färgar,sminkar,noppar ögonbryn,öronpiercing och även hårförlängningar(extensions)
Hon har Diplom i allt.

Jag är ju som sagt praktikant här och går 3dje året och utbildar mig som stylist därför är detta en perfekt plats för lilla mig.


/ Michelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar