Powered By Blogger

tisdag 8 juni 2010

Alla dessa stylingprodukter.... Jag rekommenderar....

Anton & Amanda var hos mig & klippte sig.
Vi satte in en glitter slinga i håret på Amanda med rosa diamanter.
Det är jätte fint nu till skolavslutningen.
Anton klippte jag & satte Lila & Grön färg i håret.
Snygga syskonen kallar jag dom, NI OXÅ!


Alla Produkter vi använder på våra kunder kommer ifrån Manya Hair.
Vi är faktiskt jätte stolta över våra produkter för vi trivs verkligen med dom!
Om ni behöver rådgivning om vilket produkt som passar
 dig så är det bara att hoppa in så hjälper vi er!
Jag rekommenderar er,
Denna rengöringsmousse,
Den rengör skonsamt utan att torka ut huden.
Det är en lätt & mild rengörings mousse.

Jag själv använder denna & som ni vet, använder jag mycket smink varje dag.
Det är jätte lätt att få bort sminket runt omkring ögonen med denna moussen.
Detta har jag aldrig upplevt på samma sätt när jag har använt andra rengöringsprodukter.
Därför tycker jag att ni oxå skall testa denna, så får vi se om ni oxå blir lika nöjda som jag.
Den kostar 190 kr hos oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar