Powered By Blogger

måndag 28 juni 2010

Sanja på Shopping utomlands...


Som ni vet har jag & Petra semster nu,
vi befinner oss på helt olika länder i europa ifrån varandra..
Under tiden vi har semster kommer jag att blogga om min shopping som sker utomlands för att ni skall få lite inspirations ifrån havsländerna..



Dijana hittade en fantastiskt tunnika, i blomster mönster & sidentyg.
Det roliga med denna affären vi var i idag i Staden Gradiska är att, det finns endast ett utav varje plagg.
Detta betyder att vi är dom enda som har dessa plagg häromkring, skit kul eller hur?

Innan jag lämnade Sverige hittade jag en väska på H&M online som jag tänkte beställa hem,
 men i slutändan visade sig att jag skulle få hem den i augusti, pga av H&M tråkiga frakttid.
Väskan ifrån H&M kostar 149:-

Kram Sanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar