Powered By Blogger

onsdag 16 juni 2010

Jag har testat & Rekommenderar en bra BUS

Vita Liberata Rich Silken Chocolate Tinted Self Tan



Rich Silken Chocolate är en färgad, tunn matt self tan som ger ett omedelbart solbränt utseende och varar i upp till 7 dagar. Rich är den mörkaste Self Tan Vita Liberata har utformat hittills med en omedelbar rik "chokladig" finish. Den luktar inte, torkar på några sekunder och lämnar huden mjuk och brunbränd. Bör appliceras med appliceringsvanten/latexhandskar.


Jag har testat denna BUS, Jag tycker den var skit bra.
Till skillnad ifrån andra BUS så blir det absolut inte ojämnt resultat &
själva krämen är brun så man ser precis vart man använder den.
Vad tycker ni m mina "solbrända" ben??
Jag älskar dom iafl!
Ett stort plus är oxå att den inte luktar BUS lukt..
Utan luktar faktiskt ganska gott..
Kram Sanja

2 kommentarer: