Powered By Blogger

fredag 8 oktober 2010




På Frisör Mässan Fick jag massa hårprodukter jag skall prova & bedömma.. 
Jag har nu provat dessa.. & båda får 5 Sanja stjärnor utav mig..
Hur bra som helst..
Utav Structure Me, fick jag väldigt naturligt lockigt hår,
typ som man får när man badar på stranden.
Hur fräscht som helst!

Melting Diamonds - Shine Drops
Storlek: 50 ml
  • Koncentrerade glansdroppar som gör håret silkeslent.
  • För normalt till tjockt hår.
  • Motverkar frizzighet och skyddar färgen.
Användning: Applicera sparsamt i torrt hår.
Rek ca pris: 188 kr
Hold factor: 1
Shine factor: +++






Structure Me - Structurizing Spray

Storlek: 150 ml
  • Ger håret struktur och förstärker naturliga lockar.
  • Perfekt uppfräschning av frisyren.
  • Med värme- och färgskydd
Användning: Spraya jämnt på handdukstorkat hår.
Rek ca pris: 188 kr
Hold factor: 2
Shine factor: +








BÅDA PRODUKTERNA REKOMMENDERAR JAG ER ATT KÖPA..

 Melting Diamonds - Shine Drops är ett MÅSTE för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar