Powered By Blogger

fredag 8 oktober 2010

Sanja tipsar alla med stående extreme frisyr..





Min Nya Favorit Produkt..
När ni kommer till mig, 
fråga mig om denna...










Manya Zero Gravity




Stylingpasta med extrem styrka och omedelbar effekt i både strikta och ruffsiga frisyrer. Idealt för frissiga och kraftiga hår som behöver effekter utan att använda hårtork.
Använd små mängder i torrt hår för omedelbar effekt utan att tynga ner håret eller blöta ner det.


Användning:


Applicera i torrt hår över hela huvudet för att ge en konsekvent och tydlig tidlös effekt. Använd i torrt hår för att ge struktur och separera håret.


Styrka: 6 av 6
Glans: 2 av 6


Jag har letat efter en perfekt produkt för er med "stående frisyr" 
& har funnit den till er..
Ex på frisyrer som denna produkten passar bra är Petras frisyr jag stylade för något inlägg sedan som heter 
"Styling By Sanja Vujic.."


Jag har skrivit i många inlägg om just denna produkt som 
ni ser på bilderna är den helt MAKALÖST SUVERÄN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar