Powered By Blogger

fredag 8 oktober 2010

Sanja tipsar..



Min Räddare i Nöden...







dualsenses Rich Repair 60sec Treatment

Storlek: 200ml
  • Ultrasnabb intensivkur som återuppbygger håret och reparerar det på endast 60 sekunder
  • Smidig återuppbyggnad för torrt och skadat hår
  • Specialutvecklat Repair System med pashmina-silkesproteiner vilket ger håret en frisk glans och en silkeslen känsla
Användning: Fördela jämnt i schamponerat hår. Låt verka i endast 60 sekunder! Skölj noga.


HUR KLARAR MITT HÅR HÅLLA SIG PÅ TOPP?
MIN HEMLIGHET..

Jag använder denna in packning varje gång jag tvättar håret..
Istället för balsam..
JAG TACKAR VERKLIGEN DEN MÄNNISKAN SOM LIGGER BAKOM DENNA IN PACKNING..
för mitt hår hade aldrig klarat sig vara i den perfekta kvalité den är idag om denna in packning inte existerat.
REKOMMENDERAR ALLA ATT KÖPA DEN!

Finns att köps hos oss på Salongen för 155 Kr..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar