Powered By Blogger

onsdag 26 maj 2010

Besök ifrån Toupéma Belgal

Kersti var här på besök ifrån Toupéma Belgal,
vi ska köpa in lite mer "fejk hår " som jag tar mig rätten att kalla det.
Vi har nu testat massa olika saker & det är SKIT KUL!
Jag är ju förälskad att testa nya saker
& detta tyckte jag var jätte kul som ni förstår.


Toupéma Belgal, hårgrossist för frisörer, Toupéma Belgals produktområden omfattar allt inom hår:
• Extensions
• Löshår
• Hårdelar
• Peruker
• Hårersättning
• Hair Link
• Frisörprodukter
• Accessoarer
• Hårsmycken
• Skötselprodukter
• Tillbehör
• Kurser

Allt detta erbjuder vi här på Modellsalongen
eftersom vi samarbetar med Toupéma Belgal.


Dessa fina hår accesoarer kostar 60 kr.
Kersti som även har ett diadiem som kostar 100 kr.
Jag älskar ju diadem som ni vet
& detta är mitt nya favorit diadiem ifrån Toupéma Belgal
& det kostar 140 kr.
Petra testar en peruk, visst passar hon skit bra i den?


Från & med idag kommer vi att blogga om olika saker ifrån Toupéma Belgal, & testa själva
& tipsa er hur man kan göra sig x-tra snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar