Powered By Blogger

tisdag 25 maj 2010

Manya Aplomb

Sanja Rekommenderar.

Användning- Fördela jämt i handdukstorkat hår med en kam.
Borsta sedan håret medan du torkar det med en hårtork.

Mjuk silkeslent hår när du vill!
Produktens straighteningeffekt sitter tills du schamponerar håret nästa gång & eliminerar den statiska elektriciteten. Behåller hårets fuktighet & skyddar mot värme från tex. fönar & platt-järn m.m. Ger ett lättborstat & glansigt hår. Har en diskret doft av frukt.

Pris 165 kr hos oss.

Är det bara jag som grejar med mitt hår dag in & ut?
Varje dag testar jag något nytt i mit hår,
detta är jätte viktigt för mig att hålla mitt hår i kvalité.

Till er som fönar håret varje dag, eller plattar .. kanske tillome lockar?

Skydda håret & förstör inte håret i onödan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar