Powered By Blogger

måndag 24 maj 2010

Blonda trenden i sommar 2010

LÄTTA UPP! Blont är alltid inne på sommaren. Även om brunett-trenden har varit stark så vill de flesta lätta upp färgen mot våren. Kate Moss är som alltid - helt rätt.
Den lite mobbade röda färgen har gjort en stark revansch, med mycket kopparfärgade toner. Lindsay Lohan gör rätt att gå tillbaka till sitt naturliga red head!

Denna tonen har jag på mitt hår & jag ska erkänna att jag aldrig varit så nöjd med mitt hår som jag är nu!!

KORT BLIR KORTARE. Sedan page-trenden gjorde sitt intåg vågar fler klippa sig ännu kortare. Finast är en lite busigare variant som Michelle Willams fantastiska retro-klippning.

Petras frisyr, hur snygg som helst!!
 Det är så snyggt när man passar så bra i kort-kort frisyren!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar