Powered By Blogger

söndag 26 september 2010

Goldwells show handlar om hur vi jobbar och positivs tänk...







Just nu står en kvinna som är representant för Goldwell och pratar om,
hur man känner sig på jobbet,och hur man skall betee sig på jobbet.. Sköta sitt företag på det bästa sättet men även att må bra själv är viktigt...
Detta är även en innegrej just nu och är sååå 2010!!
"allt handlar om mig, och hur dålig jag mår fast än jag sliter så mkt..."
Hur man blir positiv osv...

HON ÄR DUKTIG, hon inspirerar....
men jag måste erkänna att jag e lite små trött att alla ser problemet och inte lösningen...



JAG SER ALLTID LÖSNINGEN FÖRE PROBLEMET..

Hade mer människor gjort de i dagens samhälle så hade inte samhället varit så grått som!
Men det måste man inse själv, saker och ting inser man med tiden...
HELT PLÖTSLIGT,
så skall alla ge varandra axel massage.. ganska häftig idé, alla frisörer har ju lite små ont i axlarna???
Så då står alla upp och skrattar och ger varandra massge... hur bra idé som helst tycker jag personligen..




inte nog med det,


just nu är de värsta GO MUSIKEN ´på och alla dansar & hoppar runt omkring mig.. Fast det bästa med detta är att se alla glada och skratta tillsammans.. BRA IDÈ , BRA presentation GOLDWELL.






Vi tackar för alla positiva tankar denna morgon, GOLDWELLL..


Mvh Sanja, Modellsalongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar