Powered By Blogger

tisdag 14 september 2010

Jag testar våran Ögonbrynspalett...


Jag har som många andra inte mycket ögonbrynn..
Men som tur så finns det ju ögonbrynns skugga.
Idag ska jag visa er skillnaden
vad ögonbrynnsskugga kan göra.



Ser ni skillnaden mellan vänster och höger ögonbrynn?

Som ni ser på bilden har jag fyllt i ena ögonbrynet med ögonbrynns skugga..
Det blir mycket snyggare form och skarpa,
vilket jag tycker är snyggt.
Vad tycker ni?


Petra har även lagt en "fest make up" på mig idag.
Hon har använt sig mest utav våran bruna lösögonskugga för att framhäva mina blåa ögon.
Den bruna färgen är ju fantastiskt fin..
Det jag gillar mest med denna skugga är att man kan ha den glittrig & skimrig även som matt...
Hon har även använt sig utav våran guldiga higlighter.
Allt smink vi använder säljer vi även här i salongen.
Känner mig speciell idag,
i min make up..


Kram Sanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar