Powered By Blogger

söndag 4 juli 2010

Eleven Brush Set Pro Light Purple, 7 delar


Ett snyggt set med 7 makeup-borstar som passar dig som inte vill kompromissa med design. Borstarna levereras i en snygg slitstark väska i ljuslila läderimitation.




Dessa kostar 210 kr och kan köpas http://eleven.se/eleven-brush-set-pro-gold-7-delar-11876.html


Jag personligen har ju "dundersättet" eftersom jag älskar att lägga make up med penslar..
Så gav jag mig på att köpa denna söta penselväska, mycket för att de va rosa, löjligt men sant..
I det sättet jag köpte tyckte jag att de saknades en silkesborste för concealer och en foundationsborste...
Utöver de är dom skit bra... Därför rekommenderar jag er som kanske inte sminkar er så mycket som jag,
 att köpa 7 delars.. Dom jag har är iafl jätte bra..


Kram Sanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar