Powered By Blogger

söndag 4 juli 2010

Melon + Hatt + Frisyrer = Sanja Sommar


Vi kan säga som så, att ni hemma i Sverige har jordgubbar..
Vad jag har hört enligt ryktesvägarna, är att jordgubbarna hemma är gudomliga...
Det har dock inte jag, men jag har gudomliga vattenmeloner..
n´I Love Them...
Fast jag är fortfarande avis på era underbara jordgubbar med grädde,
det är såå underbar svensksommar..


Jag hittar mina nya trender titt som tätt sådär i mitt liv,
under denna semstern har jag blivit totalt såld på hattar, dock har jag bara tagit kort med en utav dom.
Men det kommer mera..
Dessutom är det bra att ha hatt på sommaren när solen är stark för den skyddar ju håret,
så att solen inte bleker håret... Men man måste ju oxå givetvis använda värmeskydd och glansspray nu på sommaren, de sköter ni väl?
Annars får ni nog hoppa in hos Petra och köpa det..
Jag rekommenderar att köpa hos oss,


Till hattarna...
Jag älskar alla dessa olika, i alla dess slag.. Det är en ny favorit hos mig..
För att inte allt skall va allt för trendigt så kör jag mycket på min favorit frisyr
 i sommar som jag har bloggat om förut..
Denna tycker jag har charmen hela sommaren  ut och kanske även hösten för min del..
Underbar frisyr eller hur? Min syster är min provdocka förtillfället när jag inte har er underbara kunder i närvaron.
Hoppas ni njuter utav sommaren, imorrn skall jag till en storstad och shoppa..
Då bloggar jag mer.
Kram Sanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar