Powered By Blogger

lördag 17 juli 2010

Kvällens för Sanja...

Jag har här använt mig utav en nattsvart ögonskugga på ögonlocken..
Linjen under har jag använt mig utav en mörkblå färg..
För att få den djupa effekten har jag tagit kolpenna innanför hela ögat..(dv. nere och uppe)
Och våran supersnygga glitter mascara som finns att köpa hos oss för 150 kr..
Som ni märkt använder jag mig ständigt utav diamantstenar när jag läggen en kvälls make up..
Så här blev resultatet denna gången...

Det är bra att använda skimmer på nyckelbenen för då får man sådana fina nyckelben som jag har på bilden nedanför, vilket jag inte har egentligen.
Men det ser riktigt sommar fräscht ut.
Min frisyr för kvällen
Till slutresultatet,
Min dagens outfit,
Klänning ifrån Bikbok
Skor ifrån Nelly
Halsband ifrån MQ
Väska ifrån Monki
Örhängen ifrån BikBok
Klocka ifrån Ur & Penn
Halsbandet tyckte jag passade jätte bra till min Make up.
Hoppas ni har en trevlig kväll Alla underbara läsare.
Kram Sanja

1 kommentar:

  1. Vad snygg du är gumman! Såg att vi hade likadana halsband, sjukt snygga är dem! Kram från Emelie

    SvaraRadera