Powered By Blogger

tisdag 13 juli 2010

Sanja tipsar

En sotning är en favorit hos mig som ni vet..
För att utvecklas har jag börjat klista på diamanter här & där...

Inbakade flätor som ni är ju super hett just nu,
jag gör inbakade flätor i alla olika frisyrer känns det som..
Här har gjort gjort en på Sandra och avslutat med en tofs och snurrat hår runt..
Uniks och supersnyggt tycker jag.
En utav mina "dagliga sminkningar.."
Som jag väljer att ta massor skimmer på kinderna och ögonlocken även lite på nyckelbenen...
 Ljus ögonskugga enbart under ögat.. Är en sommar favorit hos mig för "dalig make up.."

Vårat skimmer vi säljer i salongen borde alla köpa nu i sommar för det är så snyggt .
Det är mosaik skimmer i massa olika fäger som ger en så snygg fräsch känsla och lyser upp hela ansiktet...
Det kostar  165 kr.

Jag gillar ju att leka med ögonskuggor..
En annan favorit hos mig är att lägga massor utav en färg under ögat som jag gjorde till den make up ovanför.. Fast här har jag använt mig utav lila ögonskugga..
Och gör tydliga starka färglinjer. Supersnyggt tycker jag.

Här har jag gjort en "fest make up" när jag skulle på bröllop.
Jag gjorde en mild sotning och klistrade limegröna diamanter på ögonlocket.
Massa skimmer på kinderna som jag skrev om tidigare och naturligtvis mitt favorit läppglans ifrån
Peggy Sage.

Lite utav mina sminkningar de senaste dagarna..
Bara för att det är sommar behöver det inte betyda att man inte ska sminka till sig.
Hoppas ni fått lite inspiration.
Kram Sanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar