Powered By Blogger

måndag 26 juli 2010

Gummistövlar...



Nu när detta regniga väder kommer ligga i ett tag,
är gummistövlar ett måste!
Snygga billiga stövlar kan ni hitta på bland annat
have2have.com. Vill ni
annars känna er lite explosivare tipsar
jag också om Hunters gummistövlar.


Ilse Jacobsen

 Petra köpte dessa rosa & rekommenderar dem starkt! :)


Amaort Pacablz


Dessa gummistövlar fann jag på denna sida.
Det blir genast roligare att vara ute i regnet när man
har ett par snygga gummistövlar! :)

Kram Emelie

6 kommentarer:

  1. Det är alltid trevligt att ha på sig ett par snygga gummistövlar - häftigt även när solen skiner och detinte regnar!!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det roligt.. Hoppas alla kommer ta efter denna trenden iår. Kram Sanja & Petra

    SvaraRadera
  3. Det verkar som om många fallit för trenden - allt fler börjar komma till jobbet i nya häftiga gummistövlar och på stan är de inte alls längre någon "dåligt-väder-fotbeklädnad". Trevligt att Modesalongen "liiger på" och propagerar.

    SvaraRadera
  4. Jag personligen tycker det är jätte kul att ge vardagen en färgklick genom att ha en par färglada fräna gummistövlar.. Så jag följer den trenden helt.. Vi får väl se vart hela trenden leder.. Kram Sanja, Modellsalongen

    SvaraRadera
  5. Det var trevligt, Sanja. Jag har ett par Hunter Original Tall Black, som jag älskar över allt annat och trivs så bra i. Jag har använt dem mycket i sommar - helläckert. Men gummistövlar andas ju inte som andra skor och är så täta, att när man blir svettig om fötterna, stannar ju all fukt kvar i gummistövlarna, så efter en hel dag kan det vara ganska blött om fötterna frampå kvällen. Jag brukar bara ha ett par tunna strumpor på mig - finns det några bra sulor eller nnat, som kan absorbera fukten? Har Du något bra tips?

    SvaraRadera
  6. Åååh dom är ju så snygga!!! Har full förståelse över att du älskar dom. Skor som inte andas och att man blir svettig utav brukar jag använda mig utav en spray som du kan gå in och kolla på http://www.luktfritt.nu/
    Tycker den är guld värd, svettas inget om fötterna när jag använder den.
    Brukar ta ett sprut på fötterna och även ett i skorna ( vilket blir dina stövlar) ... Hoppas det funkar för dig med..
    Kram Sanja

    SvaraRadera